Post by unflycpinspinkbi on Mar 4, 2022 22:59:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flow Free ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flow Free IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodgeneratorresurs ▞▞▞
▞▞▞ Flow Free 2022 version ▞▞▞
mycket bra spel
För många annonser som tar lång tid. Det finns annonser som tar 30 sekunder eller längre och det finns ingen timer för hur länge de varar. Det värsta är när de inte visar dig hur du blir av med annonsen när den är klar. Det här är irriterande. För många annonser som du inte kan ta bort
Blir snabbt tråkigt.
Alldeles för många annonser. ALLT för många. ibland är vartannat pussel en reklam. Det brukade inte vara så här. Tar bort
Jag har kört den dagliga träningen för nästan 3 år nu. Ibland kör jag svårare utmaningar under helger. Väldigt bra för att träna hjärnan. Varmt rekommenderar.
En favvo
Roligt spel. Även om vi förstår behovet av annonser, gör X:et större och lättare att hitta för personer med nedsatt syn eller kognitiva funktionshinder.
Super kul! Men tilläggen är irriterande. Men de är bara ¢ 0,99 att ta bort. Vilken stöld!!
helt ok
Det är ganska bra, jag glömde om det finns annonser i det här, det finns valfria annonser för ett tips dock.
Flow Free Atjautības spēles ozbi
Ett roligt spel men nu kan jag inte spela för att det har kommit upp sig på jag kan inte starta det vilket sänker betyget
Flow Free Puzzle ceeh
Annonser börjar bli löjliga, uppmanade £4,99 att ta bort, hade den här appen i flera år ursprungligen utan annonser men nu översvämmad, bortskämd av girighet, bra jobbat
VARNING! Ladda inte ner det här spelet! Jag har haft problem med mitt spel, det låter mig inte spela det i samma sekund som jag öppnar appen det stängs och säger att flow free har slutat fungera och det ger mig bara 1 alternativ och det är att lämna feedback. Jag har skickat så många mejl och inte fått något tillbaka. Jag har provat ALLT! Jag brukade älska det här spelet eftersom det hjälpte mot min ångest, men nu kommer ingen att lösa det här problemet.
jag älskar spelet jag har bara typ 3 eller 4 annonser men det är bra för barn och får dig att tro att jag tycker det är bra

Jag har älskat det här spelet sedan det först kom ut. Jag visade det faktiskt för mina barn istället för tvärtom och fick hela min familj fast! Jag tog en paus i ett par år men jag har laddat ner den igen och haft kul igen. Ja, det finns annonser. Det kommer alltid att finnas annonser, annars betalar du för det! (Jag förstår inte varför det står att det kanske inte är optimerat för min enhet; jag har alltid använt Samsung Galaxy-telefoner och surfplattor och det fungerar bra. 🤷♀️)
Spelet är bra. Men annonserna äter upp för mycket data för att jag ska kunna spela om jag inte använder WiFi. Jag gillar att spela spel när jag är på bussen/tåget och eftersom det inte finns något wifi har jag noll anledningar att behålla det här spelet.
AD-simulator, inom 60 sekunder fick jag ett tillägg på 30 sekunder. Avinstallerad.
Bra för det mesta att sluta spela ett tag eftersom det slutar med att det bara upprepas nästan och det finns för många annonser. Men totalt sett är det här en bra rolig app som rekommenderas
Bra spel, men plågas av så många annonser. Annonser verkar vara inställda på att visas efter varje minut när du slår en nivå. Du kommer att titta på annonser bokstavligen halva tiden du spelar. Jag förstår att du måste tjäna pengar också, men detta är inte en bra balans mellan speltid och annonser.
Håller min uppmärksamhet i timmar när jag spelar. Jag köpte till och med de extra spelpaketen. Jag har bara 4 spelpaket kvar tills jag är klar med hela spelet. Love Flow Free. Tack för ett så fantastiskt spel. Bra tidsslöseri också om du väntar på att träffa en läkare eller väntar på ett bord på en restaurang. Det här spelet kan också spelas offline så det är också bra. Tack så mycket !! Uppdatering: Jag har avslutat alla spelpaket så jag är helt FÄRD med detta Flow Free-spel nu. Jag gör fortfarande de dagliga pusslen.
Flow Free Hlavolamy bhip
Mycket grundläggande implementering av ett grundläggande pusselkoncept. Inte alls tillräckligt intressant för att motivera någon form av mikrotransaktioner.
Flow Free معمایی vfi
Flow Free Mõistatusmängud tns
Det är ok
Tile Crush - Triple Match Game Táblajátékok cau
Den är sådär
Detta är mitt favorit pusselspel någonsin! Jag installerade det igen efter år av att inte spela det och det har massor av fler nivåer och design nu vilket är fantastiskt!Jag tyckte att originalpaketet var lite för enkelt så de nya förpackningarna är fantastiska eftersom de är mer utmanande. Enda problemet är att jag spenderar alldeles för lång tid på den här appen när jag ska jobba!
Jag tycker det här spelet är väldigt roligt! När jag blir uttråkad märker jag att jag dras till att spela det här spelet. Det går smidigt och har inte många tillägg, du kan få den udda men det är väldigt oförskämt. Det här spelet är ett fantastiskt avkopplande och utjämnande spel. Jag personligen gillar verkligen att spela det här spelet och ha det på min enhet. Jag rekommenderar det här spelet för alla åldrar. Hoppas ni gillar min sammanfattning av detta underbara spel!
Jag älskar det här spelet och hade de flesta av pusslen klarade perfekt. Jag hade också köpt tips och borde ha haft runt 60 kvar, men jag var tvungen att skaffa en ny telefon och jag upptäckte att alla mina framsteg var borta. Finns det något sätt att återställa mina framsteg?
Kommer inte upo
Det var bra men jag ville inte ha spelet för det blev långtråkigt 😴
Bra spel och kul att spela. Tills det vill säga annonserna plockar upp i siffror och blir 30 sekunder långa. Ingen hjälp är tillgänglig för riktigt svåra pussel... såvida du inte, naturligtvis, vill betala dem! Även på vissa av spelen låter de dig inte fortsätta och komma tillbaka till det riktigt svåra spelet för att fortsätta. Jag lägger inte mycket tid på det här spelet på grund av dessa problem. Brukade tillbringa mycket tid här. Stor potential.
Uppdaterar automatiskt som är värdelös 1/2 av tiden och i allmänhet ett slöseri med utrymme, eftersom allt det gör är att installera samma brädor och spel som redan finns där. Undvik till varje pris. Dessutom har den nu massor av irriterande annonser! Kommer att avinstallera den här appen.
De enkla nivåerna är lugnande och avslappnande. Jag gillar inte riktigt de komplicerade.
detta spel är jätte roligt
Jag var tvungen att avinstallera det efter två dagar....... Varannan gång du spelar visar de dig en annons. Om du spelar spelet två gånger måste du titta på en 1 minuts annonsvideo. Det är irriterande!!! . Spelet är inte dåligt, men tråkigt och för många annonser.
Spelet är bra men jag klara sista banan direkt efter spelat 2 baner på första nivån aso jag klara sista banan
Bra spel. Det blir dock svårt ibland men annars är det ett bra grundspel. Grafiken är fantastisk btw.
Detta är ett roligt litet pusselspel. Jag tyckte att det var väldigt enkelt för dussintals nivåer tills jag stötte på en som var så svår att jag inte hittade lösningen inom en timme (ANVÄND ALDRIG TIPS) och avinstallerade appen snarare än att bli mer medveten om min oförmåga att lösa det utan hjälp . Det påminde mig om min osäkerhet som löser problem, som min oförmåga att lista ut en Rubiks kub eller det där dammiga metallringpusslet på hyllan. Jag tror inte att jag kommer att försöka igen. 5/5 Jag är härifrån.
Detta är den bästa appen genom tiderna. Det börjar lätt men blir väldigt utmanande. Väldigt lätt att spela och superenkla kontroller. Det bästa av allt är att annonserna är rimliga och du får en ledtråd för att titta på (och du kommer att använda dessa tips). Jag är bara på de gratis spelen, och det finns MÅNGA av dem, men när jag är klar med dem kommer jag att köpa fler, och jag köper aldrig spel.
Den nya designen och färgen på de nya uppdateringarna är inte lika bra som tidigare. Jag föredrar de gamla. Vänligen ta tillbaka den gamla färgen.
Det är bra spel men jag föreslår att det här spelet vill ha några uppgraderingar och nya nivåer. Efter min erfarenhet ger jag 3 stjärnor för det här spelet.
coolt men när jag köpte några nivåer kan jag inte logga in på google play! Jag vet inte om detta är detta spels bugg eller google play bugg, men du eller google måste fixa det. nevemind, bra spel!